BESTÄLLNINGSINFORMATION

Betalningsalternativ

På denna webbplats kan du betala med VISA, MasterCard och PayPal. Se vår Säkerhetspolicy för mer information om vårt nätbaserade beställningssystem.

Vad kommer det att stå på mitt kontoutdrag?

Du kommer att kunna se en betalning gjord till OtterBox Irland.

Beställningen kunde inte behandlas

Möjliga orsaker till att en beställning inte kunde behandlas:

  • Beställningens faktureringsadress överensstämmer inte med betal- eller kreditkortets faktureringsadress.
  • Betal- eller kreditkortet saknar täckning.
  • Felaktig säkerhetskod (CVV-kod) har angivits. På de flesta betal- eller kreditkort utgörs denna kod av de tre sista siffrorna i numret i namnteckningsfältet på kortets baksida.
  • Felaktigt angivet kortnummer eller utgångsdatum.

Om din beställning inte gick att behandla men beloppet för beställningen fortsätter att visas som förauktoriserat på ditt kredit- eller betalkort ska du inte oroa dig. En förauktorisering innebär inte att några pengar har dragits från ditt konto. Det förauktoriserade beloppet avvaktar auktorisering och i brist på sådan försvinner förauktoriseringen från ditt konto inom 2–3 arbetsdagar. Om du fortsätter att ha problem med att betala med ditt betal- eller kreditkort på vår webbplats hör du av dig till vår kundtjänst.

OtterBox förbehåller sig rätten att korrigera eventuellt felaktigt angivna priser innan beställningar fullföljs.

Leverans

När kommer min beställning att skickas? När vi har fått in en beställning, skickas den i allmänhet ut inom 24 - 48 timmar. Leveranstiden är cirka 5–7 arbetsdagar.

Returpolicy

Vi godkänner att produkten returneras inom 14 dagar efter det ursprungliga inköpsdatumet, förutsatt att produkten köptes direkt från Otter Products på den här webbplatsen (otterbox.se).

För att returnera en produkt som du har köpt på den här webbplatsen, gå till www.returnyourparcel.eu.
Läs följande information innan du returnerar produkten:

  • Du kommer att bli ombedd att ange ditt ursprungliga beställningsnummer och din returkod. (Dessa uppgifter står i leveransdokumentationen och i leveransbekräftelsen som skickades till dig via e-post).
  • För retur av varor som har köpts från www.otterbox.com, gå till http://www.otterbox.com//en-us/returns/. Om du vill returnera varor som INTE har köpts på otterbox.com ombeds du uppsöka det ursprungliga inköpsstället.
  • Krediter utfärdas i form av en återbetalning till det kort som du använde vid det ursprungliga köpet. Återbetalningar gäller endast produkter. Fraktkostnader återbetalas inte.
  • Efter att din retur har tagits emot kan det ta upp till tio arbetsdagar innan en kredit utfärdas. Så fort detta sker kommer du att få en e-postbekräftelse.

    *Otter Products, LLC returpolicy såsom anges ovan gäller inte för någon av Otter Products, LLC partners (t.ex. återförsäljare, distributörer, etc.). För mer information om våra partners returpolicyer, kontakta kundansvarig.