OTTERBOX KONTAKTA OSS
Besök vår garantiportal för självservice:
Om du redan har försökt skicka en garanti och behöver mer hjälp, fyll då i formuläret nedan.
Använd vårt sökverktyg < för att hitta din beställning.
Om du redan har försökt och behöver mer hjälp, fyll då i formuläret nedan.
Besök vår retursida för att påbörja en retur.
Om du redan har försökt och behöver mer hjälp, fyll då i formuläret nedan.
To cancel an order, please complete the form below.
We will do our best to get you taken care of. If an order has already processed and shipped, we will be unable to cancel the order.
Vi kommer att arbeta hårt för att svara på din förfrågan. Det kan ta upp till 72 timmar för ett svar.
Vid förfrågningar om företagsköp/bulkköp, vänligen besök vår webbplats för affärslösningar.
Har du testat vår produktinformation än?
Vi kommer att arbeta hårt för att svara på din förfrågan. Det kan ta upp till 72 timmar för ett svar.
Vid förfrågningar om företagsköp/bulkköp, vänligen besök vår webbplats för affärslösningar.
Some quick information if you are seeing pending charges in your account:
- These are simply temporary holds your financial institution puts on your card to try and process an order, even if the order fails.
- These charges typically take around 3-5 business days to process back into your account (this can vary depending on your financial institution).
- For more information on why your order failed, we’d recommend reaching out to your card issuer.